Taekwon-do dla dzieci

Profesjonalne pozalekcyjne zajęcia rozwojowe dla dzieci we Wrocławiu

Dlaczego warto?

Rozwój

Wzrost pewności siebie, umiejętności współpracy w grupie, znajomość sztuki walki i samoobrony.

Dobra zabawa

Autorskie rozwojowe gry i zabawy dla dzieci to gwarancja radości i mile spędzonego czasu.

Zdrowie

Prawidłowy rozwój fizyczny i korekcja wad postawy. Silniejsze mięśnie. Lepsza koordynacja ruchowa. Szybszy refleks.

O Taekwondo dla dzieci

Zajęcia Taekwon-do dla dzieci uczą skupienia, koncentracji, uwagi oraz umiejętności pokonywania niepowodzeń i trudności w życiu. Trening w grupie uczy zachowań społecznych, pozwala znaleźć nowych przyjaciół, nowe wzory do naśladowania. Rozwijamy: siłę, szybkość, gibkość, zręczność i wytrzymałość. Treningi dla dzieci w Klubie Samuraj prowadzone są wg. autorskiego programu szkolenia, który daje fantastyczne rezultaty.

Oferta dla dzieci to: zajęcia Taekwon-do, treningi personalne, obozy, półkolonie, orgzanizacja sylwestra oraz sportowych urodzin.

W  poniższym materiale filmowym, na zaproszenie Telewizji Polskiej, Prezes naszego Klubu Dariusz Habiak opowiada o tym dlaczego warto ćwczyć od najmłodszych lat.








DLACZEGO WARTO WYBRAĆ KLUB SAMURAJ?

  • Zapewnimy szkolenie od 3. roku życia – stały proces treningowy od młodzika do seniora, który powoduje nieograniczone możliwości rozwoju
  • Trenują u Nas zarówno chłopcy i dziewczynki
  • Rozwój poprzez sport – autorskie programy szkolenia, które dają fantastyczne rezultaty
  • Blisko Ciebie – ponad 35 lokalizacji
  • Brak selekcji, szansa reprezentowania Polski na arenie międzynarodowej
  • Profesjonalna kadra trenerska oraz wysoka jakość szkolenia
  • Samuraj Camp – obozy i półkolonie, z których wspomnienia i przyjaźnie pozostają na lata

ZDROWOTNE EFEKTY TAEKWON-DO

Mózg – Poprawia ukrwienie, procesy koncentracji, uwagi oraz funkcje intelektualne.
Płuca – Lepsze wykorzystanie pojemności płuc. Wzmocnienie mięśni oddechowych. Sprawniejsze oczyszczanie oskrzeli.
Przewód pokarmowy – Lepsze trawienie. Normalizacja apetytu. Mniej problemów z zaparciem.
Skóra – Lepsze ukrwienie. Opóźnienie procesów starzenia skóry. Młodszy wygląd. Długotrwały, umiarkowany wysiłek fizyczny sprzyja pozbyciu się nadmiaru tkanki tłuszczowej.
Stawy – Większy zakres ruchów. Większa odporność na urazy. Poprawienie krążenia krwi i limfy. Przeciwdziałanie powstaniu zmian miażdżycowych. Normalizacja ciśnienia krwi.
Serce – Wytrenowane serce przy tym samym wysiłku mniej się męczy i pracuje bardziej ekonomicznie. Wytrenowane serce ma znacznie większe możliwości rezerwowe.
Krew – Dostarcza więcej tlenu do tkanek. Lepsza eliminacja zbędnych produktów przemiany materii. Poprawa składu lipidów – mniej „złego”, więcej „dobrego” cholesterolu. Lepsza regulacja poziomu cukru we krwi.
Mięśnie – Lepsza wytrzymałość i większa siła. Możliwość dłuższej pracy bez zmęczenia. Prawidłowy stan napięcia, dzięki czemu sylwetka staje się sprężysta.
System nerwowy – Lepsza koordynacja ruchowa. Szybszy refleks.
Kości – Elastyczniejsze. Mniej podatne na odwapnienie (również u starszych). Bardziej odporne na złamania.